srijeda, 28. siječnja 2015.

OBLATNE SA EUROKREMOM

Kada sam završila sa pripremom slavskih kolača, videla sam da nemam ni jednu oblatnu a znam da ih nekoliko naših prijatelja baš voli. Onda sam se setila ovog starog, brzinskog recepta i za pola sata bio je gotov još jedan fini kolačić...:))

Oblatna sa eurokremom

Sastojci

  •  5 vrhom punih kašika oštrog brašna
  •  2 dl mleka
  •  2 dl šećera
  •  200 gr. margarina
  •  250 gr. eurokrema

Priprema

Vrijeme pripreme:
30 min
Težina:
Jednostavno
  1. 1
    Brašno, mleko i šećer staviti u šerpu, promešati i staviti na tihu vatru. Kada proključa, kuvati pet minuta, uz mešanje. Skinuti sa šporeta i u vruće dodati margarin iseckan na kockice, mešati da se otopi a onda ubaciti i eurokrem.
    Odmah filovati oblatne, neka vas ne brine što je fil ređi, rasporediti ga da ima za četiri lista a petim listom poklopiti pa pritisnuti oblatne (ja imam veliku drvenu dasku za sečenje kojom ih pritisnem)
    Ostaviti na hladno, da se stegne i uživati u kremastom ukusu ;)

Posluživanje

Tako brza a tako ukusna! Obožavam što se fil ne stegne sasvim pa bude u isto vreme i kremasta i hrskava ;) Ja sam imala 4 lista oblatne, pa mi je poslednji sloj malo bogatije namazan ;) inače, fila ima sasvim dovoljno za svih pet listova.
Izvor: coolinarika.com

0 comments: