nedjelja, 21. prosinca 2014.

BOŽIĆNI KEKSIĆI

Brzi i jednostavni keksici za nadolazece praznike.

Sastojci

  •  200 g putera
  •  250 g brasna
  •  100 g secera
  •  1/3 kesice praska za pecivo
  •  2 zumanjka
  •   mljeveni secer
  •   crvena i zelena jestiva boja

Priprema

Težina:
Jednostavno
  1. 1
    Hladan puter izrezemo na kockice.
  2. 2
    Prosijemo brasno i prasak za pecivo te dodamo.
  3. 3
    Zatim dodamo zumanjke i secer.
  4. 4
    Rukama ili mixerom sa nastavcima za tijesto izradimo masu.
  5. 5
    Pobrasnimo radnu povrsinu i razvaljamo masu.
  6. 6
    Okruglim kalupima vadimo keksice i stavljamo na pek papir.
  7. 7
    Od ostataka ponovo izradimo masu i ponovimo posupak.
  8. 8
    Keksice pecemo na 160 stepeni 15-20 minuta. Pecnicu predhodno zagrijemo.
  9. 9
    Nakon toga ukrasimo po zelji. Ja sam ukrasila na slijedeci nacin.
  10. 10
    Prvo sam napravila od jednog bjelanjka kojeg sam ulupala i dodala secer kao za icing smjesu i umocila gornji dio keksica. Zatim redala  na mrezu da se okapa i osusi.
  11. 11
    Nakon toga sam napravila dvije jako guste smjese od secera u prahu i malo vode(crvenu i zelenu). Smjesa mora biti gusta ali ipak da vam prolazi kroz otvor od kesice ili fiseka koji napravite od pek papira. Otvor za zelenu boju je jako mali jer crtate grancice, a za crvene bobice malo veci.
  12. 12 
    Od ostataka keksica sam napravila snjeske..jos jedna ideja za nadolazece praznike..
    Izvor: coolinarika.com

0 comments: